Senaste nytt

Avis kampanj 10.000 poäng till Eurobonus. Boka 2-15 januari 2018

Ingen annan som regerar på att den kampanjen som avser 5000 EB säger tre dagar på ett ställe men två när man väl klickar sig vidare?
SAS EuroBonus - Avis

Attachments

• Avis 2 dgr.JPG
    Avis 2 dgr.JPG
    49,7 KB · Visningar: 224
De som gör den svenska sida har vimsat till det tidigare, se längre upp i tråden.
De har väl gjort copy-paste från förra kampanjen och inte ändrat alla rader.

Jag utgår från att det som står på sidan man bokar på är det som gäller Great Avis deals for EuroBonus members
där kan du även välja norska som språk
4. 5000 EuroBonus-ekstrapoeng gis for leier på 2 dager eller lengre. Minimum bilgruppe C.

Har någon använt AVIS 15€ voucher eller vouchern för gratis weekendhyra? Tänkte om dessa går att använda som betalningsmedel i samband med att man hämtar ut bilen?

De gratis weekend hyrorna måste du boka specifikt vad jag vet och jag tror du bara kan boka bilar ur klass A, men jag har inte stenkoll på detaljerna.

De gratis weekend hyrorna måste du boka specifikt vad jag vet och jag tror du bara kan boka bilar ur klass A, men jag har inte stenkoll på detaljerna.
I Sverige kan du boka upp till grupp I, motsvarande Opel Insignia kombi.

Eftersom det i kampanjens villkor stod "6. May not be used in conjunction with any other coupon or promotions" skulle jag inte våga riskera att gå miste om 10000p för 150kr rabatt.

Ah, vad bra! Jag fick nämligen en check precis så tänkte applicera den nästa gång för att göra en bra deal ännu bättre. Men bra att veta att man ska skita i vouchern sen.

Toppen