Senaste nytt

Avis kampanj 10.000 poäng till Eurobonus. Boka 2-15 januari 2018

danielhog

Medlem
Jag gissar på självrisk för någon repa

Nope. Jag skulle varit lite tydligare i mitt inlägg.

När jag hämtade ut bilen så var det där priset de ville ge mig, det hade tillkommit envägsavgift 5000kr (Klarabergsviadukten - Globen!) och något mer. Dock skrev de manuellt under på papper med sina namn och stämplade mm och lovade att priset vid återlämnade skulle bli 739 som i mailbekräftelsen. De reserverade inget belopp på kortet då "systemet häng sig" så de tog kortdetaljerna manuellt för att lägga in allt senare.

Pratade med kontoret på telefon nu på morgonen. Vi får se hur lång tid det tar att fixa, har inte jättestora förhoppningar att det går snabbt.
 

Johnnyboy

Medlem
Är det någon som har fått de utlovade 10000 poäng efter att ha fått 1000 poäng initialt? Väntar fortfarande på rätt antal poäng från första hyran, inget svar på mail heller.
 
Inte fått några poäng alls för en hyra som avslutades den 22 Januari. Vid tidigare kampanjer har jag ofta blivit tvungen att efterregistrera och det har gått bra. På den här bokningen får jag inte fram en faktura hur jag än söker på hemsidan även fast bokningen i sig syns på mitt konto. Ger det en vecka till innan jag mailar och frågar.
 

Vic

Medlem
Inte fått några poäng alls för en hyra som avslutades den 22 Januari. Vid tidigare kampanjer har jag ofta blivit tvungen att efterregistrera och det har gått bra. På den här bokningen får jag inte fram en faktura hur jag än söker på hemsidan även fast bokningen i sig syns på mitt konto. Ger det en vecka till innan jag mailar och frågar.
Precis samma här. Dubbelkollade att allt var i sin ordning för kampanjen både vid uthämtning och inlämning så utgår från att det löser sig asap...
 

Canadien

Medlem
Inte fått några poäng alls för en hyra som avslutades den 22 Januari. Vid tidigare kampanjer har jag ofta blivit tvungen att efterregistrera och det har gått bra. På den här bokningen får jag inte fram en faktura hur jag än söker på hemsidan även fast bokningen i sig syns på mitt konto. Ger det en vecka till innan jag mailar och frågar.
Kolla igen på Eurobonuskontot imorgon eftermiddag. Förra veckan var det flera som fick poängen på Tisdagen, för hyror avslutade 8-9 dagar tidigare
 

jerixon

Medlem
Vore skönt att slippa strul med att efterregga poäng även om jag inte har så många hyror! Som sagt passar den nuvarande kampanjen med 5k poäng för 2 dagar bättre för mig!
Jag har ju oftast ganska korta hyror och alltid kört Hertz innan. Nu blir det AVIS ett tag framöver speciellt som de glatt statusmatchade till President från Hertz :)
 

DanielKif

Medlem
Inga poäng ännu men fakturaspecen kom snabbare för helgens hyra.
Fick betala 756,35:- ist för de 712.60:- som står på bekräftelsen. Har inte haft det problemet på de tidigare hyrorna.

Edit: Ser att de även checkat in TIDIGARE än när jag lämnade in den. Lämnade den igår vid 19:45. På fakturan står det 18.00.
 

patteng

Medlem
Inga poäng ännu men fakturaspecen kom snabbare för helgens hyra.
Fick betala 756,35:- ist för de 712.60:- som står på bekräftelsen. Har inte haft det problemet på de tidigare hyrorna.

Edit: Ser att de även checkat in TIDIGARE än när jag lämnade in den. Lämnade den igår vid 19:45. På fakturan står det 18.00.

Samma för mig, 857,29kr blev fakturan istället för 819:-
Skulle lämna in den senast 17:30 men lämnade in den 14:30. Förstår inte vad det extra beloppet kommer ifrån..
 
Toppen