...och nu har de ändrat så att det står 15:e på båda ställena, någon från Avis läser....
Det kanske är som att svära i kyrkan, men jag behövde bara två bokningar så jag gjorde bara två bokningar![]()
Man återlämnar nyckeln i en metallbox, som leder in till ett obemannat kontor, som är stängt lördag och söndag.
Sök efter ”reflexväst”...Jag har bara varit aktiv på BC i lite mindre än 1.5 år men det här måste vara en av dom bättre Extrapoängskampanjerna?
Hursomhelst passar jag på att nominera tråden till "BusinessClass.se year in review 2018"!![]()
Eller ”linsvätska” och ”citygross”.Sök efter ”reflexväst”...
Reflexväst och linsvätska är väl de två mest kända poäng kampanjer som varit. Men ingen har givit så här mycket poäng per transaktion för en så låg kostnad.Jag har bara varit aktiv på BC i lite mindre än 1.5 år men det här måste vara en av dom bättre Extrapoängskampanjerna?
Hursomhelst passar jag på att nominera tråden till "BusinessClass.se year in review 2018"!![]()
Undra om någon excelnisse får för sig att beställa massa nya kategori c bilat till svenska kontoren nu![]()