palmen
Moderator
Du överskattar nog en excelnisses förmåga att tänka logiskt ;-)Efter 5:e hyran blir ju kunden Preferred Plus och får uppgradering så excelnissen borde ha med det i beräkningen och beställa massa kategori D eller E istället![]()
Du överskattar nog en excelnisses förmåga att tänka logiskt ;-)Efter 5:e hyran blir ju kunden Preferred Plus och får uppgradering så excelnissen borde ha med det i beräkningen och beställa massa kategori D eller E istället![]()
Excelnissen kommer nog fram till att det i framtiden ska behövas 20 hyror för att nå första nivån och minst 100 för att få högsta nivån, så det behövs inte.Efter 5:e hyran blir ju kunden Preferred Plus och får uppgradering så excelnissen borde ha med det i beräkningen och beställa massa kategori D eller E istället![]()
Och 10000 kr spend va? Tror de skiljer sig från tex eurobonus genom att inte vara alternativa. Några till hyror för de flesta av oss isåfallEfter 5:e hyran blir ju kunden Preferred Plus och får uppgradering så excelnissen borde ha med det i beräkningen och beställa massa kategori D eller E istället![]()
Det kanske är som att svära i kyrkan, men jag behövde bara två bokningar så jag gjorde bara två bokningar![]()
Jag behövde en, så bokade en för någon vecka sedan. Sen kom jag på att jag nog kan behöva några ytterligare, så bokade sju till igår vid 23...Det kanske är som att svära i kyrkan, men jag behövde bara två bokningar så jag gjorde bara två bokningar![]()
Vet inte om jag litar helt på deras app... Om du fyllde i EB-nummer under bokningen borde ju detta vara tillräckligt och annars (om det inte fungerat) bör man ju i värsta fall kunna efterregistrera. Jag brukar fråga vid uthämtning om mitt EB-nummer är inlagt.Mina bokningar finns alla i AVIS-appen. Under ”Om dig” kan man välja att kryssa för ”jag vill samla lojalitetspoäng”. Detta är inte förvalt och fältet för bonusnummer samt bonusprogram är tomt.
Någon som vet om man bör fylla i dessa manuellt? Eller bara låta allt vara?
Vet inte om jag litar helt på deras app... Om du fyllde i EB-nummer under bokningen borde ju detta vara tillräckligt och annars (om det inte fungerat) bör man ju i värsta fall kunna efterregistrera. Jag brukar fråga vid uthämtning om mitt EB-nummer är inlagt.
Vet inte om jag litar helt på deras app... Om du fyllde i EB-nummer under bokningen borde ju detta vara tillräckligt och annars (om det inte fungerat) bör man ju i värsta fall kunna efterregistrera. Jag brukar fråga vid uthämtning om mitt EB-nummer är inlagt.
Fast har man redan fått kvittot är det ju i värsta fall för sentDet ser man på kvittot man får i samband med hämtning av bilen.