Senaste nytt

Avis kampanj 10.000 poäng till Eurobonus. Boka 2-15 januari 2018

Jag landade på 41st bokningar till slut efter lite trix och fix. 3 riktiga bokningar som jag faktiskt behöver, resten okynnes.

Samtliga bokningar utom en på 711kr. Jag misstänker att jag och mitt Aviskontor i järfälla kommer bli vänner med varann, vi kanske kan komma överens om en wienerlängd eller så att det verkar lite lönlöst att jag tankar upp bilen för dom 9km jag kommer köra per hyrtillfälle eller så :D

Hmm, jag har (bara :D ) bokat 4 st. Men utgår från att det inte voidar kampanjen att fylla i sin EB-nivå & EBG-no? Står ju att det inte går att använda med "andra erbjudanden", en (av Avis automatiskt ifylld) AWD är ju knappast ett erbjudande?

Om du inte fyller i det så kommer man väl inte vidare?

Om du inte fyller i det så vet de inte vart de ska överföra poängen.
Nej det är sant, men det är två olika fält. I steg ett väljer man EB-nivå, det är väl den som gör att bokningen får en rabatt (beroende på vilken och genom EBX-nivån). Bokat en femte nu iaf, med EBG ifyllt. Kommer bråka annars, är ju inget annat "erbjudande".

Man återlämnar nyckeln i en metallbox, som leder in till ett obemannat kontor, som är stängt lördag och söndag.
Då förstår jag, trodde de registrerade när nycklarna lämnades in.

Jag har varit med om (dock inte samma station) att de har jobbat helger med att fixa pappersarbete och köra bilar till tvätt osv. Då har jag sett att de registrerat in min bil på helgen.

Toppen