Senaste nytt

Avis kampanj 10.000 poäng till Eurobonus. Boka 2-15 januari 2018

palmen

Moderator
48 sidor i den här tråden. Har läst ca 20 men inte hittat svar på detta:
Om jag bokar 2 dygn och två timmar så står det:
Actual days / Charged days: 2 days 2 hours / 3 days.
So far so good right? Men vad händer om jag lämnar tillbaka bilen efter exakt 2 dygn eller mindre?
Det är oklart, jag skulle inte chansa utan se till att den lämnas in efter 2 dagar 1 timme som tidigast
 

JacobG

Medlem
Är det någon annan som har haft problem med att boka Car Group V och W (minivan, typ Chrysler Town & Country) för en hyra i USA? Alla andra grupper fungerar att boka, men varje gång jag väljer någon av dessa två får man följande felmeddelande "An error occured The reservation system is off-line at the moment...". Jag har provat olika upphämtningskontor, men får samma resultat. Någon som har någon aning om vad detta kan bero på?

Man kan utan problem boka V och W, med samma datum och Avis-kontor, via avis.se.
 

Perikles

Medlem
2.2 If you do not cancel your booking before the reservation date and time shown on your booking and fail to pick up your vehicle within 24 hours from that time, a non- cancellation fee will apply. Depending on your country of rental, this will be £40.00, €50, 70 CHF or the equivalent amount in your local currency. This will be inclusive of VAT where applicable.

Tolkar det som att det är fri avbokning innan dessa 24h?
 
Toppen