Ultra Magnus
Medlem
Du hinner troligtvis inte få in poängen och då lär vi inte få veta då bokningsperioden stänger 15:e.
Nej men de som har bokningar under resten av året kan ju avboka om det inte fungerar.
Du hinner troligtvis inte få in poängen och då lär vi inte få veta då bokningsperioden stänger 15:e.
snyggt! vilken stad bor du i?
Någon som har 2 hyror i närtid?
Ja, skulle ju kunna vara ngt sådant. Får detta felmed oavsett location
"An error has occurred Sorry, the chosen or default rate is not available at this station. Please choose another station.
We apologise for this inconvenience. (GB-GB-EW004)"
Väljer man Kina som country of residence så får jag fram priser. Ger stöd åt min teori...
Har du någon bra mailadress till dem?Kundtjänst i Sverige har alltid nollkoll på allt som rör poängkampanjer, sämre sätt att använda
sin tid än att kontakta dem och fråga finns inte.
Antagligen stämmer det, vore konstigt annars. ÄR väl fri avbokning så det är ju bara att boka några stycken och sen avboka om det motförmodan inte skulle gälla mer än en hyra.
Jag kan bara hålla med, men känns sådär när de själva inte alls har någon koll på vad som faktiskt gäller.
Men man får väl förlita sig på villkoret och spara ner det så att man kan hänvisa till villkoret efter avslutade hyror.