Senaste nytt

Avis kampanj 10.000 poäng till Eurobonus. Boka 2-15 januari 2018

Kanske kan man få fatt i någon där som kan svara på frågan. First line support verkar uppenbarligen inget veta / har inte blivit briefade.

Tydligen inte, ringde och fick till svars att det är SAS som är med och dikterar villkoren ( sa då att SAS hänvisar mig till er eftersom det är er kampanj) och enligt honom skulle jag ringa reservationsavdelningen och det är ju precis det jag har gjort två ggr och inte fått något svar på tal.

Intressant, pratade med Avis som hänvisade till SAS och SAS som hänvisade mig till Avis. Men ja, min fråga var om det var fullt möjligt för mig att boka upp hyror för hela året (20st) och få 10.000 poäng per resa (200.000p) och enligt personen på Avis som kollade villkoren och pratade med en kollega så var detta inte möjligt utan det gällde endast första bokningen. Stämmer verkligen detta?

Står så här
5. The promotion is only valid for separate rentals and not rentals with consecutive rental days
dvs, "separata" måste menas varje gång men vad vet jag.

5. The promotion is only valid for separate rentals and not rentals with consecutive rental days
dvs, "separata" måste menas varje gång men vad vet jag.
Jag kan bara hålla med, men känns sådär när de själva inte alls har någon koll på vad som faktiskt gäller.
Men man får väl förlita sig på villkoret och spara ner det så att man kan hänvisa till villkoret efter avslutade hyror.

Punkt 5 i T&C är ju helt orimlig om man inte kunde applicera kampanjen på separata hyror

Kan de inte mena att om man hyr 6 dgr så får man inte 2 * 10 000 utan bara en gång?

Klart oklart!
4. 10,000 Extra points awarded for any rentals of 3 days or longer and minimum of Car Group C

Jag kan bara hålla med, men känns sådär när de själva inte alls har någon koll på vad som faktiskt gäller.
Men man får väl förlita sig på villkoret och spara ner det så att man kan hänvisa till villkoret efter avslutade hyror.

Printscreen är guld värt ... åtminstone 10 000 EB! ;)

Varför skriver de ens "rentals" I plural om det bara är applicerbart en gang?
Och som tidigare nämnts, varför ens påpeka att det gäller separata bokningar om det inte går mer än en gång?
Det enda de egentligen säger är att det inte är ok att "bryta" upp en 6 dagars hyra i 2st 3 dagars för att få in 20.000 poäng.
tidigare I tråden påpekades ju också att man tidigare kunnat använda liknande erbjudanden många gånger.

Såvida inget har ändrats drastiskt I deras system sedan I December då @LasseFoppa rapporterade om 3x6000 poäng på liknande kampanj (sida 3 i denna diskussion) så borde ju helt klart vara fritt fram att använda otaliga gånger.

Toppen