Jag tänkte samma, inväntar att barnen ska somna så ska jag också boka på.fcx skrev:När jag läste tråden i början tänkte jag "ni är ju inte riktigt kloka".Idag har jag bokat 7 hyrbilar...Klicka för att utvidga...
Jag tänkte samma, inväntar att barnen ska somna så ska jag också boka på.fcx skrev:När jag läste tråden i början tänkte jag "ni är ju inte riktigt kloka".Idag har jag bokat 7 hyrbilar...Klicka för att utvidga...
Budgetresenär skrev:Har någon hittat länder/städer utanför Norden där det går att hyra kategori C (eller högre) för max ca 600 SEK per tredagarshyra?Klicka för att utvidga...
Tack för tipsen.ZZZebra skrev:Ja, det finns flera. Men för att ge två exempel som känns som "ställen som man kommer till på semester eller annat" så kan du prova Spanien, t ex Alicante, och få priser runt 500 kr över en helg (3 dagar). Du kan även prova Portugal, t ex Porto eller Lissabon, då kommer du ner i ca 250 kr för tre dagar.Klicka för att utvidga...
Jag hade tänkt att välja några resmål som har billiga hyrbilar, de resor jag har inplanerade för tillfället har dyra hyrbilar eller är inte med i kampanjen .ZZZebra skrev:Ska du ut och resa, i så fall så rekommenderar jag att kolla resmålets priser.Klicka för att utvidga...
Budgetresenär skrev:Har någon hittat länder/städer utanför Norden där det går att hyra kategori C (eller högre) för max ca 600 SEK per tredagarshyra?Klicka för att utvidga...
Haha, ja du tänker på den här https://www.flyertalk.com/forum/trip-reports/1708084-37-rental-cars-2-days-185-000-miles.htmlCapa skrev:Jag har hört att Madeira ska ha bra priser... ;-)Klicka för att utvidga...
ZZZebra skrev:Ja, det finns flera. Men för att ge två exempel som känns som "ställen som man kommer till på semester eller annat" så kan du prova Spanien, t ex Alicante, och få priser runt 500 kr över en helg (3 dagar). Du kan även prova Portugal, t ex Porto eller Lissabon, då kommer du ner i ca 250 kr för tre dagar.Ska du ut och resa, i så fall så rekommenderar jag att kolla resmålets priser.Klicka för att utvidga...
Bara att avboka och boka om.fcx skrev:Learn from my fail:Hade helt missat att man måste boka minst grupp C:Klicka för att utvidga...
Budgetresenär skrev:Bara att avboka och boka om.Klicka för att utvidga...
fcx skrev:När jag läste tråden i början tänkte jag "ni är ju inte riktigt kloka".Idag har jag bokat 7 hyrbilar...Klicka för att utvidga...
fcx skrev:8 hyrbilar...Klicka för att utvidga...
Kanske har missuppfattat något men säg 490kr/dygn.... x3 dagar som man var tvungen att hyra.... x8 bilar? Blir ju en slant men inte tokigt för 80000 poäng. Är det till och med imorgon så kanske jag ska boka upp lite jag också.fcx skrev:8 hyrbilar...Klicka för att utvidga...
Brandten skrev:Kanske har missuppfattat något men säg 490kr/dygn.... x3 dagar som man var tvungen att hyra....x8 bilar? Blir ju en slant men inte tokigt för 80000 poäng. Är det till och med imorgon så kanske jag ska boka upp lite jag också.Klicka för att utvidga...
Jag har ca 200kr / dygn har dock uselt internet här i södra Argentina så kämpar med att boka fleraBrandten skrev:Kanske har missuppfattat något men säg 490kr/dygn.... x3 dagar som man var tvungen att hyra.... x8 bilar? Blir ju en slant men inte tokigt för 80000 poäng. Är det till och med imorgon så kanske jag ska boka upp lite jag också.Klicka för att utvidga...
Hyran ligger på 650-750:- för 3 dygn inte per dygn.Brandten skrev:Kanske har missuppfattat något men säg 490kr/dygn.... x3 dagar som man var tvungen att hyra.... x8 bilar? Blir ju en slant men inte tokigt för 80000 poäng. Är det till och med imorgon så kanske jag ska boka upp lite jag också.Klicka för att utvidga...
jumbooze skrev:Jag har ca 200kr / dygn har dock uselt internet här i södra Argentina så kämpar med att boka fleraKlicka för att utvidga...