TrickyRick
Medlem
Nä, det är väl svårt att räkna hem med tanke på vad bensin kostar. Svårt för dem att få marginal på en hyra för 600 kr om de ska dra av 100 kr för bensin utöver alla andra kostnader.
se till att ha SAS-profilen inlagd i ditt Preferred konto så har du alla rätt
Hur gör jag detta? Skapade precis ett konto hos Avis och kan inte hitta vart jag lägger in mitt Eurobonus nummer på min profil.
To continue enjoying all the benefits of our partnership with SAS EuroBonus, please ensure you follow the sign up instructions as follows:
1. After you click "Sign up" please refer to the "Join Avis Preferred" section on the right of the page. Please enter an email address you would like to use for correspondence.
2. Select 'Leisure' in the 'Account Type' drop down menu
3. Your screen will re-load and ask you for a promotional code - enter 'eurobonus' here
4. When entering your details please use letters in the English alphabet
Maila database.se@bsc.avis-europe.com att du vill lägga in avtalskoden för SAS Eurobonus i din profil, ditt EBX123456789 och Avis Preferred nummer.Hur gör jag detta? Skapade precis ett konto hos Avis och kan inte hitta vart jag lägger in mitt Eurobonus nummer på min profil.
Maila database.se@bsc.avis-europe.com att du vill lägga in avtalskoden för SAS Eurobonus i din profil, ditt EBX123456789 och Avis Preferred nummer.
Exakt, samt rätt AWD på första sidan där du fyller i datum mm. Jag skulle bara maila om man vet att man aktiverat någon annat avtal på sitt Preferred-konto tidigare, t.ex Lufthansa Miles&More, Amex Platinum eller liknande.Okej, men detta är inget måste för denna kampanjen och för att få 10.000 extrapoäng / hyra? Jag behöver väl bara ange mitt EuroBonus nummer "EBS123456789 i rutan där jag anger namn, adress, amex nr etc?