Efterlyste min voucher på telefon i förrgår. Ska sändas ut efter tredje "bonusgrundade" förhyrningen. Har inte fått den på den angivna dagen den enligt Avis hade distribuerats. De var medvetna om fel i vissa fall, beställde ett nytt voucherutskick som skulle komma till mig inom 2-3 dagar. Uppmanades att ta förnyad kontakt på fredag denna vecka om den då inte dykt upp i mailen - eller att göra en förhyrning och därefter begära att det ska bli en gratis helghyra. Personen jag talade med angav att man ser i sina system om outnyttjad voucher finns och att de då kan återbetala. Men - sådant extra besvär tänker jag inte ge mig in i. Förra årets nyttjande av vouchern gjordes via länken i erhållet mail. Detta till trots gjorde uthyrningskontoret en debitering på mitt betalkort och det tog ett tag att få det fixat.
I övrigt nöjd med Avis (med undantag för Malaga prepaid där de lyckades hyra ut samma bil till mig 2 gånger under delvis samma period med olika mätarställningar). Efter att Amex kopplades in blev det fart på Avis.