Senaste nytt

AVIS - 5000 poäng om man betalar med SAS Mastercard

Telefon til avis, ble bedt om å sende mail til customer service da det har seg slik at biler leid på Færøyene ikke gir deg "rental agreement number" som passer i retroregistration-boxen. Så nå har man sendt mail til customer service da...

Sådärja... då var det skickat en claim på detta. Undra vad som händer nu om jag har missat någon liten detalj eller om det faktiskt dyker upp 4000p? :)

Sådärja... då var det skickat en claim på detta. Undra vad som händer nu om jag har missat någon liten detalj eller om det faktiskt dyker upp 4000p? :)

Hvor sendte du?
Jeg har sendt til tre forskjellige AVIS-eposter for 1 uke siden, enda ikke fått så mye som en bekreftelsesmail.

ahh... ja da er jeg dessverre screwed :( må bare vente på svar...

Bokade precis en bil till, och noterade att bokningssidan såg annorlunda ut än tidigare. De lyckades inte hämta upp min information som är reggad hos Avis, och jag fick heller inte någon ruta att ange mitt Preferred-nummer i. Någon annan som har fått det så?

När man gjort en bokning och sedan klickar på "make another booking" så hamnar man på den gamla bokningssidan
där man kan lägga in sitt Prefererad nummer när man bokar, kanske bra att veta för framtiden.

När man gjort en bokning och sedan klickar på "make another booking" så hamnar man på den gamla bokningssidan
där man kan lägga in sitt Prefererad nummer när man bokar, kanske bra att veta för framtiden.
Det verkar vara ett annorlunda upplägg. :)

Har inte haft några problem att få bokningarna kopplade till mitt Avis Preferred än i alla fall.

Apropå den här kampanjen - hur är det nu om man ändrar sin befintliga bokning? Hänger erbjudandet (dvs extrapoängen) med om man ändrar datum?

Apropå den här kampanjen - hur är det nu om man ändrar sin befintliga bokning? Hänger erbjudandet (dvs extrapoängen) med om man ändrar datum?

Just det funderade jag på för ett tag sedan eftersom det bl.a. kan hända att priset går ned.

Jag hittar ingenting om ändringar, reservationsnumret ändras ju inte heller om man gör ändringar.
Det står bara

2. Valid for reservations created in the period 1st to 31st June 2015 and with rental period 1st June to 31st October 2015.

Toppen