Senaste nytt

AVIS - 5000 poäng om man betalar med SAS Mastercard

Jahapp... nu har jag fått in 500 p för min senaste hyra gjord över disk på ARN med koden från SAS Mastercard, någon som vet om alla 4500p brukar komma på ett bräde eller om de kommer i formen av 500+4000?

Har på känn att jag som vanligt inte får de poäng jag har tänkt mig på AVIS vare sig det är EB eller Flying blue.. :)

Jag har fått poäng för 2 hyror, det tog 9 respektive 6 dagar, intressant är att 2x 500 kom in på kontot igår och 2x 4500 idag.

Jeg har ikke fått 500p eller 4500p eller noe. Og ikke får jeg retroregistrert på avisworld fordi hyresnummeret ikke kan registreres. Så i morgen blir det en tlf til AVIS...

Tick...tack... Inget ännu

Dags att höja blodtrycket
8iG6gaRyT.gif

Har Du provat att skriva ett "E" framför hyresnumret när Du retroreggar?

Nei, men jeg må ærlig innrømme jeg er veldig usikker på hva som er hyresnummeret. Jeg hadde bestilt feil bil på nett (hvor jeg fikk en mail et nummer som var ala xxxx-xxxx-SE-x der hvor det står "Bokningsbekräftelse".

Men siden jeg booket feil bil måtte jeg gjøre en ny avtale med stasjonen på flyplassen på Færøyene, og da fikk jeg bare en papirlapp hvor det står dokumentnummer (FA xxxxxxx) og ingen ting annet... ("LEJEKONTRAKT" på good old paper liksom). Ingen av numrene fra papir-lappen passer inn, uansett hvordan jeg fyller det inn på avisworld :(

EDIT: Nå prøvde jeg med E først:
"The Rental Agreement number you entered is invalid. Please check that you have entered your correct Rental Agreement Number."

Sukk. :(

Jeg nå prøvd har prøvd:
FAxxxxxxx
Exxxxxxx
xxxxxxx

Last edited by a moderator:
Känner vi igen detta från kampanjerna Avis kört med FlyingBlue..? De verkar gilla att ha dessa kampanjer men de har svårt att leva upp till vad de lovar.

Jag har fått in för tre bilhyror nu i juni. Alla med grundpoängen 500 och sen ytterligare insättning på 4500 x 3.

Toppen