Senaste nytt

AVIS: 3-7000 poäng för min 3 dagar maj-dec. boka senast 30/4

Samtidigt med 10k kampanjen körde ju också en Eurobonus New Year Sale.
Boka innan 31/1 och hämta bilen innan den 22a mars 2018, kan ju vara förklaring till att priserna gått upp.
Nja, jag fick samma låga 711 på Klarabergsviadukten även på bokningar efter sommaren i 10’ kampanjen. Inte i närheten av det priset på de helger jag kollat nu i 7’ kampanjen :(

Ja upp till 6 mån bakåt.
Logga in på Avis och klicka på mitt konto. Det finns efterregistrera i menyn upptill.
Du behöver ange fakturanummer och datum för din bokning. Saknar du detta kan du enkelt hämta din faktura för bokningen via dessa sidor också.
Har något minne av att man inte kan efterregistrera hyror från innan man blev medlem. Jag har försökt men den kom aldrig in och sen läste jag detta någonstans och la ner mina försök.

Denna kampanj gäller alltså för hyror från 1 maj, och den förra kampanjen (5000 poäng) gällde endast för bilar bokade senast sista februari.

Det innebär alltså att om jag ska ha en bil innan 1 maj som jag vill boka under mars-april så är jag plötsligt kampanjlös? Kan inte minnas att det hänt mig förut :)

Finns väll iof andra bolag som kanske har kampanjer :p
Poäng på något sätt brukar ju gå att lösa ;)

Denna kampanj gäller alltså för hyror från 1 maj, och den förra kampanjen (5000 poäng) gällde endast för bilar bokade senast sista februari.

Det innebär alltså att om jag ska ha en bil innan 1 maj som jag vill boka under mars-april så är jag plötsligt kampanjlös? Kan inte minnas att det hänt mig förut :)

Ja upp till 6 mån bakåt.
Logga in på Avis och klicka på mitt konto. Det finns efterregistrera i menyn upptill.
Du behöver ange fakturanummer och datum för din bokning. Saknar du detta kan du enkelt hämta din faktura för bokningen via dessa sidor också.

Tackar! Det fungerade bra och jag kunde retroregga 2st hyror jag hade tidigare under 10k-kampanjen!

Toppen