Senaste nytt

AVIS: 3-7000 poäng för min 3 dagar maj-dec. boka senast 30/4

Hmm, då var det väl bara jag som inte fick in min hyra.

Jag hittade ingen länk i menyn till efterregistrering men när jag sökte efter det så kom det upp en sida. Har man bara reservationsnumret så får man använda funktionen för kontraktskopia först och få en PDF med kontraktet på.

Du är ju fantastisk Homer.
4000 miles till Flying Blue är ju nästan bättre än 7000 till Eurobonus för mig. Får bli att nyttja den här de två veckorna i April jag inte bokat någon bil varje fall :D
finns exempelvis en Flying Blue kampanj

4,000 Award Miles for any Group C for 3 days or longer rentals,
in addition, if you rent 3 times during 2018 you will earn additional 5,000 Award Miles
with reservation made in the period 1st March to 30th April 2018 and with rental period 15th April to 31st December 2018.
Avis and Flying Blue

finns exempelvis en Flying Blue kampanj

4,000 Award Miles for any Group C for 3 days or longer rentals,
in addition, if you rent 3 times during 2018 you will earn additional 5,000 Award Miles
with reservation made in the period 1st March to 30th April 2018 and with rental period 15th April to 31st December 2018.
Avis and Flying Blue

Tack, men då tar jag hellre 1000 EB :) Ska inte ha bilen förrän i april så jag kan ha is i magen till 1 april och se om något nytt dyker upp!

Aprilkampanjen är ju som sagt redan slut och ny kampanj med bokningsdatum till sista april publicerad... så då blir det nog bara 1000 poäng tyvärr!
Tack, men då tar jag hellre 1000 EB :) Ska inte ha bilen förrän i april så jag kan ha is i magen till 1 april och se om något nytt dyker upp!

Finns ju massvis med rabattkoder som inte ger några poäng alls, någonstans, men som kan ge bra pris.

Vet inte om frågan har ställts tidigare:
Jag är EBS nu men kommer att bli EBG i april.
Jag får lägre priser om jag anger EBG istället för EBS för hyror i maj.
Tror ni att jag riskerar att inte få några poäng om jag anger EBG nu när jag bokar trots att jag bara är EBS för tillfället?

Toppen