Senaste nytt

AVIS: 3-7000 poäng för min 3 dagar maj-dec. boka senast 30/4

Jag får samma pris som 10000 kampanjen. 3 dagar Fre-mån 668kr klass C, Halmstad.
Jag väljer dock alltid Downtown, för priset blir alltid högre om jag väljer flygplatsen (det är dock ett och samma ställe).

Gäller från maj till december

Jag såg det, dessutom har man till 30/4 på sig att boka fler, jag försöker planera in hyrorna lite med verkliga behov av biltransport om möjligt - men inte nödvändigt :) Kall väderlek och möjlighet att tjäna bra med poäng så kan man låta egna bilen stå och vila med (relativt) gott samvete!

Så i denna kampanj så är det ”pay later” som gäller igen? Avis ändrade ju detta efter 10.000p-kampanjen, har de återgått till ”normalläge” igen?

Så i denna kampanj så är det ”pay later” som gäller igen? Avis ändrade ju detta efter 10.000p-kampanjen, har de återgått till ”normalläge” igen?

Jag bokade idag men ser ingen reservation på SAS MC-kortet, möjligen dras det efter man kvitterat ut bilen? (Vilket blir "pay later" antar jag)

Nu har jag slängt in lite privata hyror med....
Kommer nog inte använda bilarna... men 642kronor för 7000 poäng tycker jag trots allt är bra värde....
Frågan är bara hur många man ska boka ;)

Toppen