De använde Abacus tidigare men de skulle ändra det till Amadeus Altea.Glenn E skrev:Jag har en lifemiles bokning med Asiana från Frankfurt till Los Angeles men SAS och Lufthansas hemsidor känner inte igen bokningskoden.Använder inte Asiana amadeus?Klicka för att utvidga...
Glenn E skrev:Jag har en lifemiles bokning med Asiana från Frankfurt till Los Angeles men SAS och Lufthansas hemsidor känner inte igen bokningskoden.Använder inte Asiana amadeus?Klicka för att utvidga...
Kan du se originalbokning på classic.checkmytrip.com? I så fall behöver du inte oroa dig.Glenn E skrev:Jag såg i en annan tråd att Asiana bokningar med USDM försvann och man var tvungen att ringa.Måste man kanske ringa lifemiles nu då?Klicka för att utvidga...
Någon som gått igenom bokade resor manuellt och upptäckt att den här kanske inte var helt enligt reglerna? Surt oavsett... Berätta gärna vad du kommer fram till.Glenn E skrev:Nu ringde jag till Asiana och de sa att det hade funnits en bokning men Avianca har bokat av den.De sa att jag får ringa till Avianca.Klicka för att utvidga...
Glenn E skrev:Poängen och pengarna är dragna.Klicka för att utvidga...
Källa wikin om avbokningar: Cancellation of Lifemiles ticket - Page 19 - FlyerTalk ForumsYou should be able to see your cancellation receipts under "Your Lifemiles" - "Print receipts" (Only works with Internet Explorer!)Klicka för att utvidga...
Stefan62 skrev:Har precis köpt Lifemiles, tror jag...hur snabbt syns de på kontot?Klicka för att utvidga...
rob74 skrev:Mina syntes direkt då köpet gått igenom. Behövde inte ens logga in på nytt för att se det.Klicka för att utvidga...