Senaste nytt

Avianca / Taca - LifeMiles

Jag har en lifemiles bokning med Asiana från Frankfurt till Los Angeles men SAS och Lufthansas hemsidor känner inte igen bokningskoden.
Använder inte Asiana amadeus?

Jag såg i en annan tråd att Asiana bokningar med USDM försvann och man var tvungen att ringa.
Måste man kanske ringa lifemiles nu då?

Jag har en lifemiles bokning med Asiana från Frankfurt till Los Angeles men SAS och Lufthansas hemsidor känner inte igen bokningskoden.
Använder inte Asiana amadeus?

Jag såg i en annan tråd att Asiana bokningar med USDM försvann och man var tvungen att ringa.
Måste man kanske ringa lifemiles nu då?
Kan du se originalbokning på classic.checkmytrip.com? I så fall behöver du inte oroa dig.
Det är inte ovanligt att icke-Amadeus länkat flygbolags bokning inte syns på Lufthansa eller LOT webbsida.

Nu ringde jag till Asiana och de sa att det hade funnits en bokning men Avianca har bokat av den.:confused:
De sa att jag får ringa till Avianca.

När jag bokar med LM så skriver jag ner / screenshotar bokningskoden/PNR som dyker upp under processen (under tiden sidan laddar) för det händer att sista sidan visar ett fel, då är det bra att ha PNR.

Poängen och pengarna är dragna.
Deras hemsida fungerade så dåligt igår så jag kunde inte fixa en telefon pin kod.
Jag får återkomma när jag vet mer.

Toppen