agehall
Medlem
Tolkar det som att de tycker du får ställa dig sist i kön av folk som vill ha pengar av dem...Förstår att jag nog inte kommer se skymten av pengarna. Vad betyder detta rent juridiskt och praktiskt?
Tolkar det som att de tycker du får ställa dig sist i kön av folk som vill ha pengar av dem...Förstår att jag nog inte kommer se skymten av pengarna. Vad betyder detta rent juridiskt och praktiskt?
Ja, snacka om oprioriterade fordringar...Tolkar det som att de tycker du får ställa dig sist i kön av folk som vill ha pengar av dem...
Det är inte codeshare. Airberlin flyger inte mellan Wien-Köpenhamn med AB flightnummer.Jeg har en Austrian flight "operated by Air Berlin" (CPH-VIE) i September som del af 3 legs award med M&M Luftansa (BLL-CPH-VIE-HKG-KUL-SGN-HUI). Skal man selv tage fat eller ordner OS, LH, eller M&M dette?
Det måste ju vara Austrian som ska fixa. Det är juridiskt sett deras flight, de har en underleverantör.Jeg har en Austrian flight "operated by Air Berlin" (CPH-VIE) i September som del af 3 legs award med M&M Luftansa (BLL-CPH-VIE-HKG-KUL-SGN-HUI). Skal man selv tage fat eller ordner OS, LH, eller M&M dette?
Alltid bättre att agera än att reagera. Kontakta Etihad och kolla läget redan nu, så slipper du kanske oroa dig.Jag ska flyga Etihad (köpt via Ethihad.com) till Kuala Lumpur i November. 1:A benet blir mellan Köpenhamn-Düsseldorf med just AirBerlin. Behöver jag oroa mig eftersom biljetten köptes via Etihad? Det borde väl vara deras bekymmer att hitta ny samarbetspartner?