ChristianS
Medlem
Fick det även som platinum. Hört med Etihad om match och de undersöker vad de kan/vill göra. Flugit endel business med Etihad så hoppas kan man ju. Qatar sagt nej till match.
Betyder detta att deras gulkort är värdelösa hos andra One World-flygbolag (ingen loungeaccess, fast track, etc)?
Fick chokladhjärta till TXL i onsdags, men inget tillbaka till CPH dagen efter. Värre var att de ställde in min ursprungliga flight i onsdags och sen liten försening dit på en senare avgång följt av en lite mer rejäl försening hem.Nedmonteringen fortsätter igen. Inga chokladhjärtan delades ut på Köpenhamn-Berlin idag.
Fick chokladhjärta till TXL i onsdags, men inget tillbaka till CPH dagen efter. Värre var att de ställde in min ursprungliga flight i onsdags och sen liten försening dit på en senare avgång följt av en lite mer rejäl försening hem.
Mitt flyg avgick också 1 timme försenat.
Japp, men skulle de ta sig ur detta så är de ju aktiva så man borde kunna få ersättning senare så jag hade skickat in ändåAtt få ut någon EU261/04-ersättning antar jag numera bara är att glömma med AirBerlin?