Hej,
Många här inne, inklusive mig själv, reser säkert själva på tjänsteresor. Då är ju målet med resan oftast arbete så man håller sig sysselsatt med det.
Finns det några här som reser själva på semesterresor? Dvs där inget arbete krävs.
Ser ni några fördelar/nackdelar med detta?
Det jag spontant kan komma på är:
Fördelar: Göra/se saker man själv finner intressant och roligt utan att behöva ta hänsyn till resesällskap.
Nackdel: Ensamt? Tråkigt?
Jag tänkte själv pröva att för första gången resa ensam. Blir en fre-mån till L.A.
Är dock lite kluven...
Haha, finns den typen av upplägg. Nog för man hört om ospecificerat boende men ospecificerad rumskamrat var fan det värsta på länge. Snacka om att köpa grisen i säckenNågra somrar sen så ville jag bara bort någonstans, ingen polare med semester och pengar. Så hittade en sista minuten ifrån Karlstad där jag bor, för typ 1700:- så typ dagen efter drog jag på charter till typ Kreta; Mallis. Hade dock missat att jag skulle få dela rum, självklart med en ryss som flyttat till Finland.. Ångesten var total... Han söp på kvällarna och snorklade på dagen. Räddningen var att han hittade rysk kärlek på grannhotellet och sov där sista 4 nätterna. Så charter ensam igen, nja.....
Men riktig resa ensam, absolut. Var till Washington själv, hade det kanon. Precis som nämnts ovan, bara att sätta sig i en bar och beställa mat så har man polare direkt.
Eftersom det var Mallis kanske det blev grisfest? Alltså inte i säckenHaha, finns den typen av upplägg. Nog för man hört om ospecificerat boende men ospecificerad rumskamrat var fan det värsta på länge. Snacka om att köpa grisen i säcken