Senaste nytt

Att resa ensam på semester?

Haha, finns den typen av upplägg. Nog för man hört om ospecificerat boende men ospecificerad rumskamrat var fan det värsta på länge. Snacka om att köpa grisen i säcken
Efter 2 dagar så var han faktiskt hyggligt ok, problemet var språket.
Han var anti första dygnet och söp hårt, det berodde på att det var hans andra vecka. Och den hade delat rummet med första veckan hade inte velat betala AC, så ryssen som inte klarade värmen fick pröjsa det själv. Efter typ ett dygn med mig så dog ac, då var det dags att betala igen. Jag slantade upp direkt och han sprang till repan, det bröt isen.

Haha, finns den typen av upplägg. Nog för man hört om ospecificerat boende men ospecificerad rumskamrat var fan det värsta på länge. Snacka om att köpa grisen i säcken

Finns? fanns i alla fall, back-in-the-day var det ju alltid så om man reste ospec.
Drar mig till minnes en greklandsresa och en professor i historia som började dagen med frukost bestående av kaffe gjort på ljummet
kranvatten och snabbkaffe, hade med sig en resväska full med historieböcker om Grekland.

Fast de flesta som reste ensamma var ju tämligen normala, (speciellt om man jämför med det här forumet ;) )

Det händer inte ofta, men det kan vara otroligt produktivt när det händer. Sällan jag får så mycket gjort som när jag kan ligga på hotellrummet ett par dagar och bara jobba med det JAG vill göra.

Ja,
Jag var otydlig, ska försöka vara tydligare:
När ni har semester och åker iväg på semester ensamma, hur gör ni då?

Fan, jag är så otydlig ibland.
Så alla här på bc, jag förtydligar igen, då det inte var tydligt innan, när ni tar ut semester och åker iväg på semester, hur gör ni då för att kunna arbeta?
Mja på semestern arbetar man också. Så det så.

Toppen