Senaste nytt

ATR 72 "operated by SAS"

Højden er ikke noget problem for mig, for jeg er ikke særlig høj når jeg sidder ned :) Jeg er mere optaget af seat pitch da jeg har nogle meget lange ben. Nogen erfaringer omkring pitchet på sæderne i JetTime's fly?

Ja, billetten er booket i Go (award billet).
Aha, då förklarar det saken, ta rad 17! Närmast dörren för dig.
De pitchar rätt högt upp, det är lika trång för benen oavsett om någon pitchar eller inte. Jag är 198cm så jag vet hur det känns. Själv kan jag inte sitta med raka ben utan måste antingen ha de ut i gången eller sära

• Gilla
Reactions: obs
Aha, då förklarar det saken, ta rad 17! Närmast dörren för dig.
De pitchar rätt högt upp, det är lika trång för benen oavsett om någon pitchar eller inte. Jag är 198cm så jag vet hur det känns. Själv kan jag inte sitta med raka ben utan måste antingen ha de ut i gången eller sära
Men inte många icke C/F jag kan sitta normalt i faktiskt. Senaste årens icke business / first tillfällen där jag faktiskt fick plats tror jag endast var Thomsons dreAmliner :eek:

Men inte många icke C/F jag kan sitta normalt i faktiskt. Senaste årens icke business / first tillfällen där jag faktiskt fick plats tror jag endast var Thomsons dreAmliner :eek:

Det samme her. Jeg husker kun at have haft tilstrækkeligt med plads i et Eco sæde én gang, og det var ombord på et af JetBlue's fly. Der får man lige 1-2 tommer mere benplads, og det gør bare en verden til forskel. Det kunne man godt ønske sig at flere selskaber ville følge med på...

Jag tycker SAS ATR kärror som flygs av JET Time är trevliga att flyga med. 2-2 config rena och fräscha, samt lädersäden. På korta linjer som de flyger är de jättebra.

Håller med!
Flög CPH-GOT med dem förra veckan. Utöver det hutlösa priset så var det en positiv överraskning.
Flög i plus och blev lite konfunderad då jag bara kunde seata i de fyra sista raderna både ut och hem.
Fick sin förklaring väl ombord. Precis som i gamla dagar med DC7:eek:r då första klass nu Plus längst bak där det är tystast och närmast utgången.
T.o.m lilla skylten var ändrad. Isf.f "Plus infront of this row", stod det "Plus behind this row".
Som sagt, väldigt fräscht och de han med serveringen. På återresan kom de t.o.m åter och frågade om det fick lov att vara något mer.
Landade före tidtabell både ut och hem.
Som sagt kort men positiv upplevelse.

Toppen