Remington Steele
Medlem
Det vet jag. 500-kärrorna är väl inte SAS målade? Skulle kanske skrivit enl. bilden ovan.Det är de nya ATR72-600 de äldre 500 är inte samma upplevelse
Det vet jag. 500-kärrorna är väl inte SAS målade? Skulle kanske skrivit enl. bilden ovan.Det är de nya ATR72-600 de äldre 500 är inte samma upplevelse
Det är de nya ATR72-600 de äldre 500 är inte samma upplevelse
En motor som aldrig starta och inte gick att laga så nu har man lånat in en Nextjet kärra och kommer få problem imorgon också...kära 13.4 år gamla atr72-500-bettanDet finns som aurora påpekar flera atr72-500 i SAS färger, jag sitter i en just nu (som höger motor vägrar starta på) de är marginellt bättre än de som är jettime men inte lika bra som den 600 som jag fick "njuta av" mars 2014- feb 2015
En motor som aldrig starta och inte gick att laga så nu har man lånat in en Nextjet kärra och kommer få problem imorgon också...kära 13.4 år gamla atr72-500-bettan
Blidde inte så, de hitta en anann jettime, oy-jzc men den tog hem 19:35 flightens pax från vby nu så ingen morgon flight frn vby imornSAAB340?*grøsse*
Det låter som att båten är snabbare, bekvämare och mer tillförlitlig...Blidde inte så, de hitta en anann jettime, oy-jzc men den tog hem 19:35 flightens pax från vby nu så ingen morgon flight frn vby imorn
Hur många rader har planet? Är det 20 så drog du nitlott...Har en ATR72 flight bokad i Plus om några veckor. Kan välja på planets sista rad. Några tappra guldkortsresenärer har förvalt säten i Minus. Jag antar att de är nöjda med att ha kunnat välja rad 1 och rad 2...![]()