ASIANA i kris

30-40% lägre priser, för samma hårdvara, men från September såld som Business Suite läste jag (samma som Malaysia airlines gjort).



Svår avvägning om det är värt det... Själv tycker jag främst servicen är skillnaden mellan dessa kabinklasser, och normalt är ju inte en första klass-biljett "bara"" 35% dyrare än en i business (allt beror såklart på flexibilitet etc).



Tråkig men såklart en rimlig utveckling. Inte så att jag själv har bidragit till försäljningen enligt ordinarie "prislistor".
 
Palazzi skrev:30-40% lägre priser, för samma hårdvara, men från September såld som Business Suite läste jag (samma som Malaysia airlines gjort).Svår avvägning om det är värt det... Själv tycker jag främst servicen är skillnaden mellan dessa kabinklasser, och normalt är ju inte en första klass-biljett "bara"" 35% dyrare än en i business (allt beror såklart på flexibilitet etc).Tråkig men såklart en rimlig utveckling. Inte så att jag själv har bidragit till försäljningen enligt ordinarie "prislistor".Klicka för att utvidga...
Finns tråd här:

ASIANA kör en Malaysian och döper om First Class | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
 
Ett gott råd - samla poäng på Lufthansa och bli senator medlem så är det fritt fram att boka LH och Swiss first.
 
Back
Top