Senaste nytt

Artikel: Fira BusinessClass.se två år med oss!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Beigt. Var för långsam, jobbet störde hela dagen. Alla biljetter slutsålda. Hade tänkt och komma och ta med min stekheta kollega som får Singapore Airlines flygvärdinnorna att framstå som oattraktiva:)

Passa på att boka nu om du har missat extra biljetterna så slipper vi kvoterings frågan.

Någon som gör mig sällskap på den officiella partyflighten till eventet, SK1422 CPH-ARN. I Plus sägs SAS bjuda på läcker smörgås med kalkon (eller var det kyckling), prisvärd muffins och rejält med iskallt rödvin.

Nej, jag provade den mackan i morse på min + flight från ARN-CPH och den smakade .... bröd. Det var kalkon med limedressing sas det på paketet men det smakade absolut ingenting.

Yes!

Blev nervös när klockan fortsatte att ticka efter kl 15 utan att sidan ändrats.
Men den som väntar på något gott...

Ska bli riktigt kul!

Ses där!

Lyckades få två biljetter (lyckades övertyga sambon också :) ) , även fast jag trodde jag var sent ute vid 15.35 :)

Vi ses där!

Någon som gör mig sällskap på den officiella partyflighten till eventet, SK1422 CPH-ARN. I Plus sägs SAS bjuda på läcker smörgås med kalkon (eller var det kyckling), prisvärd muffins och rejält med iskallt rödvin.

Åker från Malmö och kommer fram 20 minuter före dig. Jag sitter i arrival lounge och sippar champagne tills du kommer.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen