Senaste nytt

Artikel: Fira BusinessClass.se två år med oss!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Beigt. Var för långsam, jobbet störde hela dagen. Alla biljetter slutsålda. Hade tänkt och komma och ta med min stekheta kollega som får Singapore Airlines flygvärdinnorna att framstå som oattraktiva:)

Beigt. Var för långsam, jobbet störde hela dagen. Alla biljetter slutsålda. Hade tänkt och komma och ta med min stekheta kollega som får Singapore Airlines flygvärdinnorna att framstå som oattraktiva:)

Vi kan säkert kvotera in er.... ;)

Skämt åsido - Martin har ju hintat om att det kommer att släppas fler biljetter, så ge inte upp hoppet än!

Var trycker man om man fortfarande använder en traditionell kalender av papper? Ni vet såna där man river av hörnet när en vecka har passerat... Eller ingen här som minns såna? :p

En papperskalender av ovan nämnda sort kan åter nyttjas vart 28:e år. Detta med hänsyn till att den astronomiska cykliska faktorn gör att dagar och datum överensstämmer med den använda kalenderns år. Man behöver således 28 kalendrar för att det skall kunna få samma användningsområde som en elektronisk motsvarighet. Man bör dock ej riva bort hörnet då detta skadar nyttan med återanvändningen.

Lite frustrerande att jag inte vet hur jag jobbar från och med nästa vecka, så att jag inte vågat boka någon biljett ännu. Hoppas det kommer fler biljetter och att de inte släpps tidigare än nästa vecka, så jag har möjlighet att knipa en plats om jag kan.

Håller med om att det är jobbigt när jobbet ställer till det... redan i våras lyckades mitt med dumheterna att boka in något just den 28:e augusti :(

Var trycker man om man fortfarande använder en traditionell kalender av papper? Ni vet såna där man river av hörnet när en vecka har passerat... Eller ingen här som minns såna? :p

Jag kör en sådan i miniformat. Till det en skrivbordskalender, en kylskåpskalender (hemma), Outlook (arbete) och Gmail. Det funkar hyfsat.

E-ticket tycker jag känns helt rätt. ;)

Det är ju ett nytt system, och detta event är första riktiga testet det går igenom. Feedback är alltid värdefullt för att göra det bättre, och alltid dyker det ju upp saker som man inte tänkte på.

Jag kommer se till att ni alla får ytterligare ett bekräftelsemail närmre eventet på grund av konstigheterna med mail denna gång. Ingen behöver vara orolig för att inte vara anmäld (så länge ni anmält er vill säga...).

För övrigt, ser mycket fram emot den 28e!

Skriver alltså ut biljetterna då ifall systemet pajjar.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen