Senaste nytt

Artikel: Fira BusinessClass.se två år med oss!

Status
Stängd för vidare inlägg.

David

Medlem
Då har jag också bokat och betalat (via bankgiro, order #84). Flyger SK2170 upp men hem samma kväll med SK175 kl 22:10 då jag måste vara på plats på kontoret i Göteborg tidigt på torsdag morgon.
 

Pixel

Medlem
Då har jag också bokat och betalat (via bankgiro, order #84). Flyger SK2170 upp men hem samma kväll med SK175 kl 22:10 då jag måste vara på plats på kontoret i Göteborg tidigt på torsdag morgon.

Sitter i samma båt. Åker till Malmö med 22:45 flyget om du vill dela taxi till ARN.
 

GOTATH

Medlem
Planerar att åka upp den 28/8 med SK2170 från GOT kl 13:05 och hem med SK161 kl 14:00 dagen efter. Men just nu bråkar SAS hemsida med mig så jag kan inte boka :mad:

Lyckades boka mig på SK2170 kl 13:05 från GOT så den flygningen får bli den officiella BC.se-flygningen från Göteborg tycker jag! David och jag är bokade på den än så länge :)
 

henrik l

Medlem
Lyckades få mig en biljett! Någon mer Göteborgare som ska upp?

Tar Blå tåget från KVB. Passande transportmedel till detta event. Någon mer som åker med Blå Tåget? Hör er i så fall.

En annan idé är om det finns någon inresande som är intresserad av en pre-meeting någonstans?
 
Last edited:

johhenrik

Medlem
Jag tar tunnelbanan. Har ingen status på SL, men funderar på en MR 2ggr t&r till Farsta innan eventet. Bor hemma där jag har Diamond Ring status som inkluderar frukost samt uppgrading till "Living Room couch room". Iaf brukar det delas ut om man checkar in för sent och luktar kraftigt med alkohol...
 

agehall

Medlem
Jag tar tunnelbanan. Har ingen status på SL, men funderar på en MR 2ggr t&r till Farsta innan eventet. Bor hemma där jag har Diamond Ring status som inkluderar frukost samt uppgrading till "Living Room couch room". Iaf brukar det delas ut om man checkar in för sent och luktar kraftigt med alkohol...

Tänk om man hade det så bra. Jag har bara gold status med den kedjan. Frugan har dock Diamond. Jag brukar få uppgradering till suites med massage. Däremot ingår oftast inte frukost... ;)
 

doc

Medlem
Jag kommer med SL 676 på onsdag och reser på Upper Deck. Skriver detta inlägg från upper deck, då det är fri WiFi ombord. Ganska bekvämt. Dock sämre med loungetillgång och servering ombord. Ingen Pommery direkt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen