Senaste nytt

Artikel: Följ med till Farnborough 2012 - årets stora flygshow i London

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har även jag vaknat och fått iväg ett pm till Concorde. Jag är inbokad på Park Plaza County Hall.

Edit: Jag vill gärna även följa med på middagen på lördag kväll!

Mvh

Christian

Last edited:
Jag skrev tidigare så här men inser att det kanske inte framgick att jag även har bokat
P.P. "Vad gäller hotell i London så föreslogs det i den första tråden om Farnborough
att de som vill bor på Park Plaza County Hall, vilket ligger drygt 300 m från Waterloo
Station."
Är intresserad av att vara med på middagen lördag kväll.

En fråga: Har ni bokat tåget till/från Farnborough inför lördagen ? Går att boka via
Buy Cheap Train Tickets Online: Rail Times & Fares | South West Trains eller National Rail Enquiries - Official source for UK train times and timetables. Har ni funderat på
att åka första klass vagn ?

Det verkar inte ha skickats någon anmälningsformulär för middagen på lördag.

De som har skrivit intresse för middagen på lördag i denna tråd.

011430121
AHO
bjornstrom (jag antar att du är med, Martin)
doc
Fredrik
Kricka
Kristofer
Ola Brandborn
MarcusC
rob74
sembl
sunkan
xmit

Last edited:
Jag är oxå med på "lördags middagen".

Inte bokat tågbiljetter för lördagen ännu, vad skiljet pris på F och Y på tåget? Man åker tåg och sedan någon form av shuttle buss vill jag minnas.

För er som bor vid Paddingon så finns det tåg med First Great Western till Farnborough
North. Det är naturligtvis trevligare om vi kan åka allihop från Waterloo Station, som
Martin föreslagit.
Vad gäller prisskillnad mellan regular fare och first så ser det ut att skilja cirka GBP 10
på en t/r-biljett. Regular fare t/r ligger på ca. GBP 15. Från Waterloo ser det ut som om
man bör åka till Farnborough Main där bussar tar en till mässområdet. Tåget jag föreslår:

London Waterloo [WAT] to Farnborough (Main) [FNB] - Saturday 14 July 2012
Departing Arriving Duration Changes
08:50 09:26 0h 36m 0

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen