Senaste nytt

Artikel: British Airways flyger Dreamliner till Stockholm från 9:e augusti

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sedan tidigare är jag och familjen inbokade på BA781 den 9/8 i Club Europe och hem den 14/8 med BA780. Kanske blir en jackpot? Visst hoppades jag på Dreamlinern när jag bokade och bokade medvetet 767-flighterna med förhoppning om att de var de flygen som skulle bytas ut men om det nu verkligen blir så är det nästan för bra för att vara sant. Håller tummarna tills vi får detaljerna. :)

Vi bokade i februari. Något event fanns inte med på kartan! Våg helg är inte alls helt intecknad ännu ffa vad gäller fredag kväll och söndag. Kanske något roligt på gång?!

Låter supertrevligt! Om priset för en Club Worldbiljett är rätt och tiden fungerar så låter det jätteintressant!

Jag har bokat två nätter på Park In Heathrow för £69 natten (avbokningsbart) så får vi se dels om jag kommer med, dels om hotellet passar in i utflyktsplanerna eller om man måste boka om.

Ok - fast enligt BA är det A319/320 på dessa flighter än så länge...

Ska försöka att delta, men det förutsätter att det inte är fantasi-priser.

Ok - fast enligt BA är det A319/320 på dessa flighter än så länge...

Ska försöka att delta, men det förutsätter att det inte är fantasi-priser.

Du tittar på fel plats. 767 trafikerar 780/781 närmast alla dagar om året och så även 9 + 11 aug. Gällande pris blir det inga fantasi priser, snarare troligen fantastiska priser. ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen