Senaste nytt

Artikel: British Airways flyger Dreamliner till Stockholm från 9:e augusti

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hur många TPs kommer C respektive WT+ ge?

Bokningen görs i bokningsklass I

Du får väl skylla på kris eller något... Ge oss hennes adress så kan vi skicka lite blommor, choklad och champange, så kanske hon har större förståelse för att du måste jobba lite även om du har "semester".. ;)

Haha, det skulle faktiskt fungera. Ska jag starta en egen tråd? :)

Är t.ex dessa 10 platser i CW utöver de som redaktionen ska ha eller har ni 10 utöver detta?

Vi har totalt 20 platser - 10 i Club World och 10 i World Traveller Plus. BusinessClass.se betalar inte några platser för redaktion utan alla får anmäla sig själva. Och som jag skrev tidigare kommer jag flyga i "mixed" klass för att testa båda klasser vilket öppnar upp en motsvarande "mixed" bokning för någon annan.
 

agehall

Medlem
Haha, det skulle faktiskt fungera. Ska jag starta en egen tråd? :)

Ja, det tycker jag. :)


Vi har totalt 20 platser - 10 i Club World och 10 i World Traveller Plus. BusinessClass.se betalar inte några platser för redaktion utan alla får anmäla sig själva. Och som jag skrev tidigare kommer jag flyga i "mixed" klass för att testa båda klasser vilket öppnar upp en motsvarande "mixed" bokning för någon annan.

Oj, det var inte mycket. Då lär det bli många som blir besvikna...
 

Concorde

Founding Member
Such is life.
Vi är ända mycket glada att vi fick till dessa 20 platser överhuvudtaget med tanke på hur kort varsel det varit.
Skörden av detta event lär bli att relationen med BA tätnar och vi kan få till fler spännande event i framtiden :)
 

agehall

Medlem
Hmm, det har jag missat isåfall. Oavsett så kan man nog säga att det kommer att finnas besvikna medlemmar, men det är väl svårt att göra något åt. Vi skulle troligen kunna fylla hela WT+ och CW-kabinen om vi fick.
 

agehall

Medlem
Vi är ända mycket glada att vi fick till dessa 20 platser överhuvudtaget med tanke på hur kort varsel det varit.
Skörden av detta event lär bli att relationen med BA tätnar och vi kan få till fler spännande event i framtiden :)

Håller helt med! Jag tycker det är jättebra jobbat och ser helt klart fram emot detta och andra events i höst.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen