Senaste nytt

Artikel: British Airways flyger Dreamliner till Stockholm från 9:e augusti

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha, ni behöver inte ladda om hela tiden :)

Nu är priserna klara och vi kommer ha en bindande anmälningsperiod mån-tors med prioritet för Guldmedlemmar "som vanligt". Torsdag kväll sammanställer vi listorna och skickar för biljettering. 20 personer kommer få bekräftelser till sina epostadresser med en länk till betalningssidan. Tyvärr tar vi inte American Express och/eller Diners Club men jag har sagt till vår betalningspartner att det måste fixas snarast.

Förhoppningsvis blir det exakt 20 anmälda så vi slipper besvikna medlemmar.
 
Eftersom vi alla är vänner här och en stor poäng med resan är att testa BA:s nya 787 Dreamliner ville jag erbjuda en möjlighet att testa både Club World och World Traveller Plus.

Tyvärr gick det inte att lösa rent tekniskt/juridiskt på gruppbokningen utan då får två medlemmar göra upp om att byta säten på tillbakaresan och sköta mellanskillnaden prismässigt privat mellan er. På anmälningsformuläret kommer finnas möjlighet att anmäla intresse för "mixade klasser" - sen matchar vi ihop er.

Jag misstänker att det är fler som kommer vilja flyga Club World än World Traveller Plus och vi har bara 10 platser per klass, därför kan valet av "mixed" vara ett bra sätt att följa med. Jag kommer personligen göra så liksom två av våra redaktörer.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen