Senaste nytt

Arlanda kan vara den sämsta flygplatsen i "moderna Europa"

Till vänster om trappan finns en bred ramp ner till nedre parkeringen.

Fråga: Är det nytt att hämta/lämna parkeringen även är en del av P56? Jag hade gärna promenerat dit upp för att bli hämtad istället för att vara tvungen att beundra kaoset på det riktig hämta/lämna. Man tappar hoppet i mänskligheten när man ser på det som sker där.
Du kan ju stå i alla parkeringshus för samma pengar som på Hämta/Lämna. P53 är min absoluta favorit både för det (och generellt). Snabbast både in (via hiss upp till Fast Track) och ut.

Du kan ju stå i alla parkeringshus för samma pengar som på Hämta/Lämna. P53 är min absoluta favorit både för det (och generellt). Snabbast både in (via hiss upp till Fast Track) och ut.
Eh, betala gör man om man parkerar. Jag brukar få skjuts och då står bilen still 5 sekunder. Vill bara slippa bommar och strul. Vill bara veta om det är bom-fritt på den nya delen brevid P56, så man slipper det tramset.

Eh, betala gör man om man parkerar. Jag brukar få skjuts och då står bilen still 5 sekunder. Vill bara slippa bommar och strul. Vill bara veta om det är bom-fritt på den nya delen brevid P56, så man slipper det tramset.

Hämta/lämna sidan om P56 är inte ny och har aldrig haft bommar. Dock väldigt rappa p-vakter och polisen är där konstant och tar folk på handikapplatserna, även de som
”Ska bara”. Så bara att köra in.

Toppen