Senaste nytt

Arlanda kan vara den sämsta flygplatsen i "moderna Europa"

Från ung svensk stockholmsbaserad entreprenörs instastorie, påväg till HND
4503214a4fff9be6b05be561ac3271b4.jpg

Antingen var jag för trött för att fatta vad som stod på lappen eller har Swedavia infört att man får betala för att ladda bilen i Sky City-garaget? Såg ut som att man skulle betala med kreditkort. Senast när jag stod där var det gratis. Och nej, jag betalade inget utan kopplade in och drog.

Antingen var jag för trött för att fatta vad som stod på lappen eller har Swedavia infört att man får betala för att ladda bilen i Sky City-garaget? Såg ut som att man skulle betala med kreditkort. Senast när jag stod där var det gratis. Och nej, jag betalade inget utan kopplade in och drog.

Japp, det införs på samtliga parkeringar. Så du kommer nog tillbaka till tomt batteri.

4 kr per kWh och 20kr i startavgift var inte billigt. Parkitsmart på Landvetter tar 3kr per kWh.

Kanske man slipper de som typ tar igen parkeringsavgiften på gratisladdningen. Även om startavgiften var rejält saftig.

Tidvis när det varit kampanj så måste det varit nästan en vinstaffär att ladda sin bil där på bekostnad av övriga som står i garaget. Så bra att alla får betala för sig nu.

Toppen