ekf
Medlem
Fast det får väl ändå ses som ett gott tecken om de kommit så långt i sina diskussioner att de väljer att lägga ut info om det publikt på hemsidan...Det är ju inte bekräftat att det kommer.
Fast det får väl ändå ses som ett gott tecken om de kommit så långt i sina diskussioner att de väljer att lägga ut info om det publikt på hemsidan...Det är ju inte bekräftat att det kommer.
För mig som inte är insatt i Apple pay, innebär det här att på ställen som inte tar Amex men Apple pay kan man nu betala med Amex via Apple och få sin spend+poäng?
Nej, stället måste acceptera AmEx för att du ska kunna använda Apple Pay med ditt AmEx-kort.
Nej set funkar inte riktigt så skulle jag tro. Apple genererar upp ett digitalt kort på din mobil bara. Apple Pay Cash är dock en helt annan sak.Är du säker? Betalningen antar jag i läget med ApplePay går från från Apple till handlaren. Relationen till Amex blir ju Amex betalar till Apple.
Är du säker? Betalningen antar jag i läget med ApplePay går från från Apple till handlaren. Relationen till Amex blir ju Amex betalar till Apple.
Kommer under våren till American Express.