Observera att hela artikeln verkar bygga på den där Facebook-kommentaren. Jag ser en viss risk i att man har lagt för mycket vikt på den kommentaren.
Observera att hela artikeln verkar bygga på den där Facebook-kommentaren. Jag ser en viss risk i att man har lagt för mycket vikt på den kommentaren.
I sommar lanseras Apple Pay till alla SEB-kort. Apple Pay är ett säkert och snabbt sätt att betala på i butiker, i appar och på nätet med hjälp av din iPhone eller Apple Watch. Du ansluter ditt kort och använder sedan Apple Pay för att betala i butiker där du kan göra kontaktlösa betalningar.
Mer information om lanseringen kommer framöver – håll utkik.
Goda nyheter!"Apple Pay kommer först att erbjudas i Sverige, både på bankens debet- och kreditkort samt Eurocard i Norden, varefter utrullning sker till SEB Korts övriga kunder. Apple Pay kommer också att erbjudas av SEB i Baltikum, säger Niklas Magnusson, pressansvarig på SEB, till Realtid"
Efter kritiken i Realtid: Nu inför SEB stöd för Apple Pay | Realtid.se - Kapitalmarknad, finansiering, strategiarbete & fondförvaltning
Det nämns till och med Curve som vanlig "workaround" i artikeln. Verkar vara mer mainstream i Sverige än vad jag trodde.
Med samma track record så börjar de med det idag, så är det snart klart! Tog 7,5 år med Apple pay så vi får Google pay före 2030!Fortfarande inte Google Pay...![]()