Senaste nytt

Ansök senast 31/10 2022 om SAS Amex Elite och få 100 000 EuroBonus Extrapoäng

Ano

Medlem
Någon som erhållit sign-up bonusen för denna kampanj ännu?
Om så är fallet, med vilka förutsättningar; Tidigare kortägare? Hur lång karens-period mellan korten osv?
 

Flyer722

Medlem
Någon som erhållit sign-up bonusen för denna kampanj ännu?
Om så är fallet, med vilka förutsättningar; Tidigare kortägare? Hur lång karens-period mellan korten osv?
Om jag minns rätt så ska du ha kortet fram tills 31 mars vilket är datumet bonusen bör dyka upp på kontot, men senast amex hade en liknande kampanj så kom bonusen inte i tid utan man fick poängen manuellt.
 

Ano

Medlem
Jo precis, därav min undran huruvida någon erhållit bonusen redan nu.
Då det skiftar så stort från kampanj till kampanj, samt mellan olika sökande inom samma kampanjer.

Skulle tro, som du säger, att det i många fall blir manuell handpåläggning efter 31/3.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Flyer722

Medlem
Jo precis, därav min undran huruvida någon erhållit bonusen redan nu.
Då det skiftar så stort från kampanj till kampanj, samt mellan olika sökande inom samma kampanjer.

Skulle tro, som du säger, att det i många fall blir manuell handpåläggning efter 31/3.
Tror dom har löst det så poängen kommer automatiskt den 31 och inte behöva betala ut kompensationer som förra gången.
 

palmen

Moderator
Jo precis, därav min undran huruvida någon erhållit bonusen redan nu.
Då det skiftar så stort från kampanj till kampanj, samt mellan olika sökande inom samma kampanjer.

Skulle tro, som du säger, att det i många fall blir manuell handpåläggning efter 31/3.
Med 99% säkerhet så kommer inte amex betala ut några poäng månader i förväg utan det kommer att ske runt det datumet de kommunicerat.
Så har det fungerar senaste 1-2 åren nu.
 
Toppen