Christiansson
Medlem
Håller med om att det skulle vara konstigt om Amex skickade ut det till fd kunder, men nu är det ju SAS som står för utskicketSå är det ju, undrar varför Amex skickar ut det till fd kunder egentligen.
Håller med om att det skulle vara konstigt om Amex skickade ut det till fd kunder, men nu är det ju SAS som står för utskicketSå är det ju, undrar varför Amex skickar ut det till fd kunder egentligen.
Väldigt lurigt med alla dessa olika länkar.....hittade en annan och då gäller andra poängnog viktigt att man kanske spelar in sin ansökan, så det inte blir något fel.
Hade mycket hellre sett att de gett 100k poäng till befintliga kunder som spenderar 100k kr innan den 31/12, istället för att göda kort-bytar cirkusen.
Exkluderas tidigare kunder är det ju en sak men det är nog väldigt många partners därute som kommer skaffa ett elite temporärt..
Ring till dom och fråga om din ansökan gått igenom eller inte.Vet någon hur fort det brukar gå nuförtiden att få ett nytt kort? Jag ansökte och fick ett mail där det stod "Tack för din kortansökan" för några dagar sedan. Har fortfarande inte fått någon kreditupplysning eller någon indikation på att de behandlar min ansökan. Brukar man få ett mail om att man är godkänd innan man får kortet?
Frågar då min inkomst förra året inte var den bästa och vill gärna veta innan 31/10 så att jag kan be en annan skaffa kortet om det ej går för mig.