Senaste nytt

Ansök senast 31/10 2022 om SAS Amex Elite och få 100 000 EuroBonus Extrapoäng

Har bara detta skriftligt från chatten men både Nya konton och kundtjänst bekräftade att dom alltid räknar 6 månader
E140FCD4-EB6E-4EC1-A0A9-1A9E92F65C48.png

Väldigt lurigt med alla dessa olika länkar.....hittade en annan och då gäller andra poäng ;) nog viktigt att man kanske spelar in sin ansökan, så det inte blir något fel.

Attachments

• 20221020_185547.jpg
    20221020_185547.jpg
    49,6 KB · Visningar: 214
  • Gilla
Reactions: Gus
Hade mycket hellre sett att de gett 100k poäng till befintliga kunder som spenderar 100k kr innan den 31/12, istället för att göda kort-bytar cirkusen.
Exkluderas tidigare kunder är det ju en sak men det är nog väldigt många partners därute som kommer skaffa ett elite temporärt..

Till en viss del har de ju förhindrat detta...

endast personer som inte tidigare har varit kort- eller extrakortsmedlemmar

Vet någon hur fort det brukar gå nuförtiden att få ett nytt kort? Jag ansökte och fick ett mail där det stod "Tack för din kortansökan" för några dagar sedan. Har fortfarande inte fått någon kreditupplysning eller någon indikation på att de behandlar min ansökan. Brukar man få ett mail om att man är godkänd innan man får kortet?

Frågar då min inkomst förra året inte var den bästa och vill gärna veta innan 31/10 så att jag kan be en annan skaffa kortet om det ej går för mig.

Vet någon hur fort det brukar gå nuförtiden att få ett nytt kort? Jag ansökte och fick ett mail där det stod "Tack för din kortansökan" för några dagar sedan. Har fortfarande inte fått någon kreditupplysning eller någon indikation på att de behandlar min ansökan. Brukar man få ett mail om att man är godkänd innan man får kortet?

Frågar då min inkomst förra året inte var den bästa och vill gärna veta innan 31/10 så att jag kan be en annan skaffa kortet om det ej går för mig.
Ring till dom och fråga om din ansökan gått igenom eller inte.

Toppen