Senaste nytt

Anmäl dig till BusinessClass.se Julavslutning & Julbord 2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
- Åsa på Strand vill upplysa alla Club Carlson Gold (ALLA från BusinessClass.se som valde att stanna över en natt var guld, haha!) att det inte kommer vara möjligt med uppgraderingar då hotellet är i princip helt fullbokat redan nu.

Undrar hur ofta de har så många guldmedlemmar på plats :D

Detaljerna kring julbordet börjar bli klara:

- Vi har bestämt oss för sex stycken runda bord á åtta platser. Det var mitt förslag - jag tycker stämningen blir bäst så. Det innebär också att vi har 48 platser totalt och bordsplacering.

- Vi har hela Atrium för oss själva med eget julbord och egen bar fram till 01.00 men vi har möjlighet att sitta "hur länge vi vill" eftersom hotellet har öppet dygnet runt.

- Strand kommer ta fram specialpriser på helflaskor Champagne. Vem blir årets Champagnekung?

- Åsa på Strand vill upplysa alla Club Carlson Gold (ALLA från BusinessClass.se som valde att stanna över en natt var guld, haha!) att det inte kommer vara möjligt med uppgraderingar då hotellet är i princip helt fullbokat redan nu.

Inga awardrum finns tillgängliga på datumet heller, annars hade man kunnat ta del av det fina 25K erbjudandet. Men jag gissar nog att detta har gjorts avsiktligt med tanke på besökarna ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen