Senaste nytt

Anmäl dig till BusinessClass.se Julavslutning & Julbord 2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
Får jag förslå en slumpmässig placering vid borden, så drar man ett nummer som visar t ex 3 då sitter man vid bord 3. Vi är ju idag 42 totalt, så med sex bord och sju vid varje blir det väl en bra fördelning...

Får jag förslå en slumpmässig placering vid borden, så drar man ett nummer som visar t ex 3 då sitter man vid bord 3. Vi är ju idag 42 totalt, så med sex bord och sju vid varje blir det väl en bra fördelning...

Det är väl några som är där med sina respektive, dom kanske vill sitta tillsammans?
För mig spelar inte bordsplacering någon större roll

Jag tog till ordentilgt, ner lördag 8 på morgonen
hem söndag 20.45 :p

Jag flyger ner efter jobbet på fredagen redan så har bokat 2-4-1 erbjudandet på Park Inn i Hammarby sjöstad. Sen flyger jag hem 22:45 på söndagen så jag kan nog komma dit.

Jag har faktiskt två rum på natten mellan lördag och söndag, ett BC rum på strand och ett på Park Inn i Hammarby sjöstad.

Last edited:
Jag flyger ner efter jobbet på fredagen redan så har bokat 2-4-1 erbjudandet på Park Inn i Hammarby sjöstad. Sen flyger jag hem 22:45 på söndagen så jag kan nog komma dit.

Jag har faktiskt två rum på natten mellan lördag och söndag, ett BC rum på strand och ett på Park Inn i Hammarby sjöstad.

Jag bor också på Park Inn Hammarby sjöstad. Men du bor väl på strand efter julbordet?

Jag tänkte det men kanske åker ut till park inn och vilar lite mer om jag får checka ut senare på det hotellet än på strand.

Det är ju dyrare att boka en natt på park inn just nu är vad jag betalade för 2 nätter när jag bokade det.

Last edited:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen