Senaste nytt

Anmäl dig till BusinessClass.se Julavslutning & Julbord 2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag misstänker att jag gjort ett fel i anmälningslistan - nummer 24 "David A" är troligen samma som nummer 1 "David". Vad tror ni?

Dom allra flesta har betalat eller noterat ovan i tråden att pengar är på väg, jag uppdaterar igen på onsdag!

Jag misstänker att jag gjort ett fel i anmälningslistan - nummer 24 "David A" är troligen samma som nummer 1 "David". Vad tror ni?

Dom allra flesta har betalat eller noterat ovan i tråden att pengar är på väg, jag uppdaterar igen på onsdag!

David och david a är inte samma person som jag vet.

david a har inte gjort något inlägg så han har nog inte anmält sig själv iaf om det inte gick via PM.

Du kan iofs se det som en anmälan av mig till nästa års evenemang om du vill. :)

Last edited:
Jag var på Strand Hotel idag och gick igenom dom sista detaljerna & tekniken.

- Det finns en möjlighet att även erbjuda "Endast julavslutning" med Kaffe, Glögg etc mellan 16.30 - 19.00 inkl mingel framför brasan för den som vill komma och lyssna men inte delta i själva julbordet. Priset skulle då vara 195kr per person. Tror ni någon kan vara intresserad av det?

- Åsa på Strand vill upplysa alla Club Carlson Gold (ALLA från BusinessClass.se som valde att stanna över en natt var guld, haha!) att det inte kommer vara möjligt med uppgraderingar då hotellet är i princip helt fullbokat redan nu.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen