Snyggt jobbat med nya versioner hela tiden!
Inga kraschar längre, men Amex laddas tyvärr fortfarande inte här:
Intressant. Du har ett "vanligt" Amex privat? Inte på företaget?Inga kraschar längre, men Amex laddas tyvärr fortfarande inte här:
Intressant. Du har ett "vanligt" Amex privat? Inte på företaget?
Hur ser sidan ut om du går till denna sidan och loggar in: American Express/Logon to Account Access
Ser den ut så här ungefär?
Visa bifogad bild 87190
Väldigt OT men hur handlar du med Klarna på ditt Amex?
Klarna tar Amex i de flesta fallen...? Jag använder klarna hela tiden.
Kollade upp vad det var, och det är tydligen när jag handlar mat på mathem.se som det står Klarna. Jag antar att det är Klarna som sköter betalningarna på något sätt. Jag har inte gjort något speciellt mer än att ange med kreditkortsnummer när jag ska betala.Väldigt OT men hur handlar du med Klarna på ditt Amex?
Kollade upp vad det var, och det är tydligen när jag handlar mat på mathem.se som det står Klarna. Jag antar att det är Klarna som sköter betalningarna på något sätt. Jag har inte gjort något speciellt mer än att ange med kreditkortsnummer när jag ska betala.
Det är ju rätt kasst att det står "Klarna" istället för namnet på affären där man egentligen handlat.
Dropdown-listen finns på sidan för Eurobonus, längst upp till höger ovanför kolumnen med din årliga spend.Så om du, via dator, loggar in på https://americanexpress.se så får du den där bilden du postade?
När fixar du för iOS? Vart ska vi swisha?Ny version på gång... Kommer att visa alla sina Amex-kort, typ så här:
Visa bifogad bild 87116
Återkommer så fort den finns klar för nedladdning!
Väldigt OT men hur handlar du med Klarna på ditt Amex?