Senaste nytt

Android-App för att ha koll på sin EuroBonus

Attachments

• Screenshot_20190228-155729_EuroBonus.jpg
    Screenshot_20190228-155729_EuroBonus.jpg
    62,2 KB · Visningar: 306
Väldigt OT men hur handlar du med Klarna på ditt Amex?
Kollade upp vad det var, och det är tydligen när jag handlar mat på mathem.se som det står Klarna. Jag antar att det är Klarna som sköter betalningarna på något sätt. Jag har inte gjort något speciellt mer än att ange med kreditkortsnummer när jag ska betala.

Det är ju rätt kasst att det står "Klarna" istället för namnet på affären där man egentligen handlat.

Kollade upp vad det var, och det är tydligen när jag handlar mat på mathem.se som det står Klarna. Jag antar att det är Klarna som sköter betalningarna på något sätt. Jag har inte gjort något speciellt mer än att ange med kreditkortsnummer när jag ska betala.

Det är ju rätt kasst att det står "Klarna" istället för namnet på affären där man egentligen handlat.

Misstänker att det kommer sig av att det är klarna som står för merchant avtalet och att varje individuell handlare därmed inte behöver det. Därmed måste det med på utdraget.

Så om du, via dator, loggar in på https://americanexpress.se så får du den där bilden du postade?
Dropdown-listen finns på sidan för Eurobonus, längst upp till höger ovanför kolumnen med din årliga spend.

Ny version på gång... Kommer att visa alla sina Amex-kort, typ så här:

Visa bifogad bild 87116

Återkommer så fort den finns klar för nedladdning!
När fixar du för iOS? Vart ska vi swisha? :)

Väldigt OT men hur handlar du med Klarna på ditt Amex?

När man väljer Klarna Checkout, som 9 fall av 10 tar AMEX så agerar Klarna mellanhand och detta syns på ditt kontoutdrag. Dvs du betalar med ditt AMEX direkt hos handlaren via Klarnas betallösning ”Checkout”.

Last edited:
Toppen