Fredrik Prüzelius
Medlem
Testa igen, nu hoppas jag att det ska funka! (Dags att efterfråga dina 418 poäng från 2016.
Testa igen, nu hoppas jag att det ska funka! (Dags att efterfråga dina 418 poäng från 2016.
Installerade appen, men den crashar dessvärre efter att jag lagt in inloggningsinfo.
Amex inloggning visas OK
Antal kort:1
Sen crash.
Funkar! Haha jag har fått dom där poängen, nyligen efter några förfrågningar, men dom var tvugna att tas bort manuellt vilket de inte gjortTesta igen, nu hoppas jag att det ska funka! (Dags att efterfråga dina 418 poäng från 2016.)
Version 0.9 kan man ladda ner här tills problemet är löstSamma här. I både 0.9.2 och 0.9.1. Samsung Galaxy S9, Android Oreo.
Ursprungsversionen (0.9.0) fungerade ju dock igår som jag postade - förutom kopplingen till Amex.
Installerade appen, men den crashar dessvärre efter att jag lagt in inloggningsinfo.
Amex inloggning visas OK
Antal kort:1
Sen crash.
Samma här. I både 0.9.2 och 0.9.1. Samsung Galaxy S9, Android Oreo.
Ursprungsversionen (0.9.0) fungerade ju dock igår som jag postade - förutom kopplingen till Amex.
Testa att ladda ner version 0.9.3
Jag har försökt att fånga upp eventuella fel som inträffar och logga dem längst ner på skärmen. Om ni får någon info där, så är det värdefull info!
De dyker upp men försvinner efter några sekunder.Om det blev för många bokstäver i första kolumnen, t.ex. om man handlat på någon affär med långt namn, så tränges kolumn 2 ut. Jag skulle vilja "spärra" kolumn från att krympa, men har inte lyckas med detta. Som en work-around så klipper jag nu kolumn 1 efter 30 bokstäver. Inte bästa lösningen, då olika mobiler är olika stora, så det finns risk att problemet kvarstår om man har en liten mobil.
Ser du inte alla dina poäng? Den ska visa alla poäng de senaste året, men jag har inte samlat så länge, så alla mina poäng är på första sidan. Kan ju vara en bugg när den ska ladda fler sidor.
Krashar inte och dessutom visas all data nu