Senaste nytt

Android-App för att ha koll på sin EuroBonus

Bra jobbat!

Informationen för mig längst till höger försvinner dock utanför skärmen efter några sekunder, när inloggningen till sas.se är färdigt (verkar försvinna 8 tecken exakt). Har en huawei mate 9 pro men det beror troligen snarare på den infon som hämtas från sas antar jag...

Ny version (0.9.1)
  • Stöd för flera Amex-kort - eftersom jag bara har ett kort själv, så håller jag tummarna att det blev rätt...
  • Problemet som @Firetee har med information som försvinner i den högra kolumnen är löst (hoppas jag...)
  • Fixat buggen som gjorde att listan med poänginsamlingen kunde komma dubbelt
Nedladdning här.

Berätta gärna hur det funkar!

• Gilla
Reactions: srg
Ny version (0.9.1)
  • Stöd för flera Amex-kort - eftersom jag bara har ett kort själv, så håller jag tummarna att det blev rätt...
  • Problemet som @Firetee har med information som försvinner i den högra kolumnen är löst (hoppas jag...)
Nedladdning här.

Snyggt! Mina två Amex kort syns, dock försvinner allting under "Senaste Poäng" från SAS så fort hela listan har laddats. Man ser den ladda in informationen i några omgångar, sedan försvinner hela listan.

Tackar, problemet löst! Får man fråga vad det berodde på?
Däremot så ser jag nu att det senaste halvåret av poäng saknas.

Ny version (0.9.1)
Nedladdning här.

Tackar, problemet löst! Får man fråga vad det berodde på?
Om det blev för många bokstäver i första kolumnen, t.ex. om man handlat på någon affär med långt namn, så tränges kolumn 2 ut. Jag skulle vilja "spärra" kolumn från att krympa, men har inte lyckas med detta. Som en work-around så klipper jag nu kolumn 1 efter 30 bokstäver. Inte bästa lösningen, då olika mobiler är olika stora, så det finns risk att problemet kvarstår om man har en liten mobil.

Däremot så ser jag nu att det senaste halvåret av poäng saknas.
Ser du inte alla dina poäng? Den ska visa alla poäng de senaste året, men jag har inte samlat så länge, så alla mina poäng är på första sidan. Kan ju vara en bugg när den ska ladda fler sidor.

Men va fan då... Ser du info under "Kommande poäng"?
Japp.
3e11651c27edc89bdffa3268eddd36dc.jpg

Toppen