Senaste nytt

ANA 2+ biljetter i business/first till Tokyo

MTheC

Medlem
Ser 5 platser i First vid flera datum, är detta något fel?
Jag lyckades innan pandemin boka 4 pers på samma flyg. Var enligt kundtjänst (så bedöm själv värdet av informationen) sannolikt någon hos ANA som släppt för många platser då han aldrig sett mer än 2 på samma flight tidigare. Fick aldrig utnyttja det då pandemin ställde till det. Låter dock värt att ringa in och kolla, återrapportera gärna också.
 

oneM

Medlem
Lyckades få två F-platser innan pandemin från London genom att boka först ett säte, efter några veckor släpptes ett säte till och lyckades boka in den med.
Har sökt som galen sista veckan och det verkar ju som alla tillgänglighet dom släppte där det fanns upp till 5 platser är ju borta på alla rutter, har inte hittat mer än 1 max som är det normala. Min plan är att boka 1 plats och hoppas precis som du att det släpps 1 plats till några veckor senare även om osannolikt!
 
Har sökt som galen sista veckan och det verkar ju som alla tillgänglighet dom släppte där det fanns upp till 5 platser är ju borta på alla rutter, har inte hittat mer än 1 max som är det normala. Min plan är att boka 1 plats och hoppas precis som du att det släpps 1 plats till några veckor senare även om osannolikt!
Dom rutter som visade 5 platser försvann bara efter någon dag, antingen så var det ett fel, eller så bokades alla upp så snabbt efter som det var många på socialamedier och forum som rapporterade dessa platser för världen.
 

oneM

Medlem
Liten datapunkt efter samtal med support idag:

Hittat dessa platser via Award Fares / Aeroplan:
JFK-HND - ANA F - 1 Plats - 25 Jan 24 (SAS HITTAR EJ)
LHR-HND - ANA F - 1 Plats 26 Jan 24 (SAS HITTAR EJ)
LHR-HND - ANA F - 1 Plats 16 Jan 24 (SAS HITTAR EJ)
SFO-HND ANA C - 2 Plats 2 Feb & 24 Jan (SAS Hittar 1 Plats i C den 2 FEB)
HND-SFO ANA C - 2 Platser 2 Feb -24 (Dom hittar samma jag ser på Awardfares)
HND - LAX ANA C 2 Platser 2 Feb -24 (Dom hittar samma jag ser på Awardfares)
HND-JFK ANA F - 1 Plats Feb 2 (SAS HITTAR EJ)
HND-JFK ANA F - 2 Platser - 31 Jan -24 (SAS HITTAR EJ)
 
Toppen