Senaste nytt

ANA 2+ biljetter i business/first till Tokyo

Tack! Det finns inget 360 dagar framåt dock så att man kan ha lite framförhållning.

Såg att det fanns 2 st i First i morse LHR - HND på Air Canadas bonusbokningssida, hur väl stämmer den överens med SAS EuroBonus?
Den brukar stämma till 100% för ANA. För Lufthansa så stämmer den dock inte lika bra, men brukar stämma hyfsat sista 4 dagarna.

Har bokat ANA ett par ggr tidigare och då har jag hittat dom långt innan. Nu hittar jag bara platser i januari och februari. Har de slutat släppa platser till EB eller har just resten av året redan bokats upp? Vad tror ni?

Har bokat ANA ett par ggr tidigare och då har jag hittat dom långt innan. Nu hittar jag bara platser i januari och februari. Har de slutat släppa platser till EB eller har just resten av året redan bokats upp? Vad tror ni?
Gäller inte bara eurobonus utan ANA släpper knappt platser längre till något program.

Lyckades få två F-platser innan pandemin från London genom att boka först ett säte, efter några veckor släpptes ett säte till och lyckades boka in den med.

Lyckades få två F-platser innan pandemin från London genom att boka först ett säte, efter några veckor släpptes ett säte till och lyckades boka in den med.
Sorry för off-topic men gjorde du det med en voucher? Går det att boka 1 person på en voucher och sen lägga till en till vid ett senare tillfälle (sålänge den är giltig då såklart)

Toppen