Senaste nytt

Amex värvningskampanj 24/9-9/10. 60k/100k kampanj

Galet bra! o_O

På webben står det 60 000 + 100 000 Bonuspoäng med länk till nya villkoren men i appen står det 60 000 + 100 000 Nivåpoäng och länk till gamla villkoren, gäller att gå via rätt flöde/länk och komma ihåg att ta screenshots på rätt villkorssida. :)

Galet bra! o_O

På webben står det 60 000 + 100 000 Bonuspoäng med länk till nya villkoren men i appen står det 60 000 + 100 000 Nivåpoäng och länk till gamla villkoren, gäller att gå via rätt flöde/länk och komma ihåg att ta screenshots på rätt villkorssida. :)
Varför skulle man vilja bråka om att få 60000 eller 100000 nivåpoäng istället för bonuspoäng? Verkar inte riktigt smart.

Varför skulle man vilja bråka om att få 60000 eller 100000 nivåpoäng istället för bonuspoäng? Verkar inte riktigt smart.
EBD kan ju vara med värt än "vanliga poäng" för vissa.
Sen förstår jag inte riktigt varför man ska ta skärmdump på något som uppenbart är fel och sen försöka hävda sin rätt. Brukar ju finnas skrivelse i T&C om reservation för "feltryck" eller liknande.
Om man nu har för avsikt att hävda detta är det ju dock inte så snart att skriva om det på ett öppet forum.

Beror helt på vilka poäng man behöver, i vårt fall så är det mer Bonuspoängen som är i fokus och svärföräldrarna reser inte så mycket att dom har nytta av Eurobonus-status.

Nu är korrat i appen också, så det blir att börja bjuda in som den gode svärsonen man är. :p

Jag har premium idag. Skulle jag kunna uppdatera till Elite och sedan värva min mamma?

Även om det fysiska Elitekortet tar några dagar/veckor att få hem så omvandlas väl premiumkortet till ett Elitekort ganska snabbt och jag kan värva? Vet någon vad minimuminkomst är för ett Elitekort? Lite osäker på min mammas pension.

Jag har premium idag. Skulle jag kunna uppdatera till Elite och sedan värva min mamma?

Även om det fysiska Elitekortet tar några dagar/veckor att få hem så omvandlas väl premiumkortet till ett Elitekort ganska snabbt och jag kan värva? Vet någon vad minimuminkomst är för ett Elitekort? Lite osäker på min mammas pension.
Ja, det skulle du kunna göra. Premiumkortet kommer bli ett elitekort ganska snabbt, så det är fritt att köpa saker via Applepay om det är reggat där, samt att bjuda in osv innan du får fysiska kortet.

Krav på inkomst är 150 000 SEK / år. Men det kanske är annorlunda för pensionärer.

Toppen