Varför skulle man vilja bråka om att få 60000 eller 100000 nivåpoäng istället för bonuspoäng? Verkar inte riktigt smart.Galet bra!
På webben står det 60 000 + 100 000 Bonuspoäng med länk till nya villkoren men i appen står det 60 000 + 100 000 Nivåpoäng och länk till gamla villkoren, gäller att gå via rätt flöde/länk och komma ihåg att ta screenshots på rätt villkorssida.![]()
EBD kan ju vara med värt än "vanliga poäng" för vissa.Varför skulle man vilja bråka om att få 60000 eller 100000 nivåpoäng istället för bonuspoäng? Verkar inte riktigt smart.
Beror helt på vilka poäng man behöver, i vårt fall så är det mer Bonuspoängen som är i fokus och svärföräldrarna reser inte så mycket att dom har nytta av Eurobonus-status.Varför skulle man vilja bråka om att få 60000 eller 100000 nivåpoäng istället för bonuspoäng? Verkar inte riktigt smart.
Nej tyvärr. Som vanligt gäller alla inbjudningskampanjer endast nya kunder. Dvs. man kan inte ha varit AMEX-kund senaste 12 månaderna. Du kan däremot ta del av uppgraderingskampanjen från Premium till Elite, och då får du 30000p efter avklarad spendkrav.Jag som har Premium kan inte ta del av detta om jag blir inbjuden till Elite?
Ja, det skulle du kunna göra. Premiumkortet kommer bli ett elitekort ganska snabbt, så det är fritt att köpa saker via Applepay om det är reggat där, samt att bjuda in osv innan du får fysiska kortet.Jag har premium idag. Skulle jag kunna uppdatera till Elite och sedan värva min mamma?
Även om det fysiska Elitekortet tar några dagar/veckor att få hem så omvandlas väl premiumkortet till ett Elitekort ganska snabbt och jag kan värva? Vet någon vad minimuminkomst är för ett Elitekort? Lite osäker på min mammas pension.