Kan uppdatera här, ansökte lördag fick det aktiverat i appen på tisdagen. Fick inget mail som jag läst andra fått.Hur lång tid brukar det ta att bli aktiverad? 5-10 dagar lät länge.
Kan uppdatera här, ansökte lördag fick det aktiverat i appen på tisdagen. Fick inget mail som jag läst andra fått.Hur lång tid brukar det ta att bli aktiverad? 5-10 dagar lät länge.
Var/hur gjorde du det? Jag pratade med kundtjänst och de tyckte jag skulle ansöka om ett nytt Platinum plus och därefter avsluta mitt gamla själv?Vet inte om det är skillnad men jag uppgraderade bara mitt Platinum -> Platinum Plus så inget som avslutas antar jag. Behövde bara fylla i mitt Platinum-kort nr vid ansökan.
Var/hur gjorde du det? Jag pratade med kundtjänst och de tyckte jag skulle ansöka om ett nytt Platinum plus och därefter avsluta mitt gamla själv?
Yes, gick via den länken.Uppgradera ditt Amex kort idag – American Express
Vill du uppgradera ditt Amex kort? Här kan du byta till nästan vilket kort du vill, se tydligt skillnaderna mellan ditt nuvarande kort och det nya kortetwww.americanexpress.com
Jag förde över ett större antal MR poäng i fredags via self service portalen. Hur lång tid tog det innan poängen var dragna och inne på partner-kontot? Inte hänt något för mig ännu.Testat nu och det funkade helt perfekt!![]()
Har haft samma upplevelse när jag ringt in tidigare. Första gången jag provar self service portalen dock, hade hoppats att den var lika kvick.jag har bara gjort det genom att ringa Amex och dår brukar det gå fort. Någon timma till dom är borta och kanske 1 dag till dom är framme.