Ser ut som man får bonus vid byte Elite -> Platinum. Det är nytt, inte sett förut. Korten har ju ansetts vara på samma nivå ooch därför har man inte fått någon bonus.Går det att uppgradera elite till platinum eller behöver man göra en ny ansökan? Skillnaden i kostnad är ju inte så stor från elite...
Där ser man. En no brainer för mig som funderat på byta.Ser ut som man får bonus vid byte Elite -> Platinum. Det är nytt, inte sett förut. Korten har ju ansetts vara på samma nivå ooch därför har man inte fått någon bonus.
Uppgradera ditt Amex kort idag – American Express
Vill du uppgradera ditt Amex kort? Här kan du byta till nästan vilket kort du vill, se tydligt skillnaderna mellan ditt nuvarande kort och det nya kortetwww.americanexpress.com
Ser ut som man får bonus vid byte Elite -> Platinum. Det är nytt, inte sett förut. Korten har ju ansetts vara på samma nivå ooch därför har man inte fått någon bonus.
Uppgradera ditt Amex kort idag – American Express
Vill du uppgradera ditt Amex kort? Här kan du byta till nästan vilket kort du vill, se tydligt skillnaderna mellan ditt nuvarande kort och det nya kortetwww.americanexpress.com
Jag har inga problem att komma vidare via länken på min iPhone.