Senaste nytt

AMEX Platinum ger guldstatus hos Maitres och 2x250 kronor kredit

Ja

Screenshot_20220328_154045_com.maitres.jpg

Besökte TheOldSmokeHouse i Saltsjö-bo
Försökte använda rabatten, tog lite tid för servitören att förstå vad måste göra eftersom jag var först som visade appen till de.
Betalnings notification dykte upp efter 15 min. inte bästa app-upplevelse, mat var riktig gott

Försökte använda Maitres på Hillenberg idag, men varken restaurangchefen eller personalen kände inte till appen trots att restaurangen tydligt stod med på listan. Mycket märkligt bemötande och något som jag kommer att ta upp med Amex. Otroligt dåligt kommunicerat.

Försökte använda Maitres på Hillenberg idag, men varken restaurangchefen eller personalen kände inte till appen trots att restaurangen tydligt stod med på listan. Mycket märkligt bemötande och något som jag kommer att ta upp med Amex. Otroligt dåligt kommunicerat.

Tråkigt att det strulade för er men borde du inte ta det med Maitres och inte Amex? De fixar säkert en liten kompensation om du inte är nöjd med tjänsten.

Var förbi AG för att bränna mina 500, men de hade inte kvar samarbetet med Maitres längre :(

Vi var på Tennstopet grill igår och åt kalvschnitzel samt moules frittes. 500 pix drogs från notan som slutade på dryga 200 kr (inkl en öl och dricks på 10% som drogs automatiskt). Bra deal när alla 500 kr drogs på en nota.

Toppen